Wij doen ons uiterste best alles zo goed mogelijk laten te verlopen, echter waar gewerkt wordt worden fouten gemaakt, ook bij ons! Daarom vinden wij het belangrijk dat als u niet tevreden bent of een opmerking heeft u ons dit ook laat weten. Hierdoor kunnen wij onszelf verder verbeteren om u en anderen nog beter van dienst te zijn.

Als u een klacht bij ons indient zal die uiterlijk binnen 14 dagen worden beantwoord. Hebben wij daarvoor meer tijd nodig, dan laten wij u binnen 14 dagen weten wanneer u antwoord kunt verwachten.

Heeft u een klacht of opmerking geeft u dit dan aan via ons contactformulier.

Wordt een klacht niet naar tevredenheid van de consument opgelost, dan kan deze gebruik maken van de bemiddelingsregeling van ICTWaarborg door het bemiddelingsformulier op www.ictwaarborg.nlin te vullen.

 

Recensies van servicebedrijf TSB � Sterk in ICT! op www.zoekcomputerhulp.nl

Onze voordelen

  • Snelle service
  • Persoonlijk contact
  • No-nonsense mentaliteit
  • Gecertificeerd personeel
  • Ook buiten kantooruren

Adres gegevens

Smeenkskamp 1
7214 BT Epse
E: info@tsb-ict.nl
T: 0575-491217
W: www.tsb-ict.nl

Openingstijden

Ma T/m Vrij: 08:30 - 17:30u
Reparatie aanvragen >